keskiviikko 22. huhtikuuta 2009

Hei puodilta!



Tänään oli taas pitkästä aikaa kauppa-päivä. Viime päivät olen siis ollut varsinaisessa työssäni eli hoitelemassa mummeleita vanhainkodilla. Olen edelleen sitä mieltä että näiden kahden työn yhdistelmä toimii ainakin meikäläisen kohdalla. Puodin asiakkailta toivon ymmärrystä vaihtelevien aukioloaikojen suhteen... vielä ei kukaan tosin ole valittanut, kiitos siitä:-)

Idag hade jag butiksdag efter en liten paus. De senaste dagarna har jag varit på mitt egentliga jobb, alltså skött gamla tanter på åldringshemmet. Jag tycker fortfarande att det fungerar bra att kombinera dessa två jobb, åtminstones för mig. Det enda jag önskar är att mina kunder har förståelse över de varierande öppethållningstiderna... hittills har dock ingen klagat, tack för det :-)

Otin tänään kuvia "valkoisen linnsin" läpi ;-)

Fotade idag genom "en vit lins" ;-)




Huomiseksi odottelen lastia Miljögårdenilta...

Till imorgon väntar jag på en leverans från Miljögården...

4 kommenttia:

  1. Hej Terhi,

    ....bra bra med nya saker, jag kommer hem i lördag !! Har haft underbara dagar här med Stina, idag var jag på egen hand på stan och ...hittade förutom en massa kläder åt mig så hem tillbaka !! Utan att behöva begära polisen om hjälp...
    Ha de så bra och vi ses snart. Kram Tina

    VastaaPoista
  2. Vad månne du allt får från miljögården?... *nyfiken*... ;)

    VastaaPoista
  3. Hejsan!

    Sätt nya bilder OMEDELBART, så jag hinner shoppa innan Tina kommer på uppköp! Nu är det inte länge tills jag får komma personligen till din shop och fynda. ;) Fast du har nog så fina bilder, så man hittar nog skatter via dem också.

    Kramz,
    Stina

    VastaaPoista
  4. Oj oj Terhi, jag har haft för lång paus från Amalias hem. Har dock surfat dagligen i din shop och begrundat alla vackra saker. Men snart knackar jag på fönstret igen till din shop, eftersom jag byter från barnsjukvård till åldringsvård.

    Vi ses snart/Tia.

    VastaaPoista